top of page

PRINTCARE MAJEWSKI GRZELAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA realizuje projekt pt. „Wdrożenie innowacyjnych narzędzi cyfryzacyjnych wspierających proces zakupowy oraz automatyzujących powtarzalne procesy biznesowe jakie zachodzą w przedsiębiorstwie działającym w branży Print Management” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania „6.2 Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

 

Celem projektu jest zakup i wdrożenie do działalności przedsiębiorstwa 2 narzędzi informatycznych wspierających cyfryzację procesów biznesowych Spółki związanych z automatyzacją:

  • powtarzalnych procesów biznesowych poprzez wykorzystanie robotów software’owych w technologii RPA/RDA,

  • procesów zakupowych - automatyzacja procesu składania zamówień przez klientów oraz składania zamówień materiałów u dostawców Beneficjenta poprzez zakup autorskiego oprogramowania.

 

Cele szczegółowe:

  • zakup 3 letniej nieograniczonej liczbą użytkowników licencji na oprogramowanie do automatyzacji procesów biznesowych w oparciu o technologie RPA/RDA

  • nabycie i wdrożenie systemu informatycznego, który usprawni proces składania/realizacji zamówień, proces dostaw materiałów oraz proces wprowadzania zleceń do obecnie posiadanego systemu.

 

Cele zostaną osiągnięte poprzez realizację następujących działań:

  • zakup gotowego oprogramowania; Oprogramowanie stanowić będzie gotową platformę robotyczną, która znajdzie zastosowanie we wszystkich procesach organizacji PRINTCARE MAJEWSKI GRZELAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA.

  • zakup usługi programistycznej; System pozwoli na modyfikację i znaczące usprawnienie procesów, które w obecnej chwili wymagają ręcznej pracy ludzi. Dzięki jego wdrożeniu Beneficjent znacząco zwiększy efektywność realizowanych usług.

 

Planowane efekty projektu:

  • Realizacja projektu oraz osiągnięcie zakładanych efektów i wdrożenie rozwiązań cyfryzacji w przedsiębiorstwie, przyczyni się do pozyskania nowych klientów, zwiększy efektywność pracowników oraz zwiększy konkurencyjność Spółki, która będzie coraz szybciej realizowała usługi poligraficzne, przez co ilość i jakość obsługiwanych zleceń istotnie wzrośnie.

 

Okres realizacji projektu od 01.05.2022 r. – 30.04.2023 r.

Wartość projektu ogółem: 299 800,00 PLN

Wartość wydatków kwalifikowalnych: 299 800,00 PLN

Dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: 254 830,00 PLN

 

Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19

POIR-LOGOTYP.png

KONTAKT

printCARE
Majewski Grzelak spółka komandytowa

ul. Samuela Twardowskiego 3

01-643 Warszawa

Sekretariat:

tel.: + 48 22 833 83 71

e-mail: biuro@printcare.pl

UE_EFRR.png

Administratorem danych osobowych jest PRINTCARE Majewski Grzelak Spółka komandytowa, z siedzibą w Warszawie, ul. Samuela Twardowskiego 3, 01-643 Warszawa. Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na nią odpowiedzi). Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych osobowych jej dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, a także prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO.
Link z pełną treścią.

© 2025 printCARE All Rights Reserved

bottom of page