
politykA prywatnoÅ›ci i politykA plików cookie
Administratorem danych osobowych jest PRINTCARE Majewski Grzelak SpóÅ‚ka komandytowa, z siedzibÄ… w Warszawie, ul. Samuela Twardowskiego 3, 01-643 Warszawa. Dane osobowe przetwarzane sÄ… w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na niÄ… odpowiedzi). Osobie, której dane sÄ… przetwarzane przysÅ‚uguje prawo do żądania od administratora danych dostÄ™pu do danych osobowych jej dotyczÄ…cych, ich sprostowania, usuniÄ™cia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeÅ„, a także prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego paÅ„stwa czÅ‚onkowskiego Unii Europejskiej, wÅ‚aÅ›ciwego ze wzglÄ™du na miejsce zwykÅ‚ego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczÄ… lub ze wzglÄ™du na miejsce domniemanego naruszenia RODO. (czytaj caÅ‚ość: link do dekowanej strony z peÅ‚na treÅ›ciÄ….)
​
Zgodnie z art. 13 rozporzÄ…dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiÄ…zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, iż:
-
administratorem danych osobowych jest w PRINTCARE Majewski Grzelak SpóÅ‚ka komandytowa, z siedzibÄ… w Warszawie, ul. Samuela Twardowskiego 3, 01-643 Warszawa. Dane kontaktowe: PRINTCARE Majewski Grzelak SpóÅ‚ka komandytowa, ul. Samuela Twardowskiego 3, 01-643 Warszawa, tel. +48 22 833 83 71, e-mail: biuro@printcare.pl
-
dane osobowe przetwarzane sÄ… w celu prowadzenie rejestru korespondencji (przyjmowania korespondencji i udzielania na niÄ… odpowiedzi).
-
podstawÄ™ przetwarzania danych osobowych stanowi prawnie uzasadniony cel realizowany przez administratora danych.
-
dane osobowe mogą być przekazywane (udostępnione lub powierzone do przetwarzania) innym podmiotom tj.: partnerom świadczącym usługi techniczne, partnerom handlowym, przedsiębiorcom telekomunikacyjnym, firmom świadczącym usługi hostingowe i doradcze, firmom archiwizującym dokumenty, operatorom pocztowym, przewoźnikom, firmom drukującym korespondencję lub obsługującym korespondencję.
-
administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do paÅ„stwa trzeciego lub organizacji miÄ™dzynarodowej, w tym również do takich w stosunku do których Komisja Europejska stwierdziÅ‚a odpowiedni stopieÅ„ ochrony, nie bÄ™dzie również profilowaÅ‚ danych osobowych, nie bÄ™dÄ… także podejmowane na ich podstawie żadne zautomatyzowane decyzje.
-
okres, przez który dane osobowe bÄ™dÄ… przechowywane: w zależnoÅ›ci od charakteru korespondencji (np. korespondencja zwiÄ…zana z roszczeniami lub reklamacjami itp. do 10 lat, inna korespondencja – 1 rok od daty zakoÅ„czenia sprawy, której dotyczy korespondencja).
-
osobie, której dane dotyczÄ… przysÅ‚uguje prawo do żądania od administratora danych dostÄ™pu do danych osobowych dotyczÄ…cych, ich sprostowania, usuniÄ™cia lub ograniczenia przetwarzania, lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, chyba że korespondencja dotyczy ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeÅ„.
-
osobie, której dane dotyczÄ… przysÅ‚uguje prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego paÅ„stwa czÅ‚onkowskiego Unii Europejskiej, wÅ‚aÅ›ciwego ze wzglÄ™du na miejsce zwykÅ‚ego pobytu lub pracy lub ze wzglÄ™du na miejsce domniemanego naruszenia RODO.
-
podanie przez danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu rejestracji korespondencji i udzielenia na nią odpowiedzi, a także załatwienia sprawy, o ile korespondencja taki uprawniony wniosek zawiera. W przypadku niepodania danych korespondencja nie będzie procedowana.